Hey, It’s Me(dica)!
De beleving van onze medewerkers tijdens de Medica Beurs en de reacties op Vitility!

Vier succesvolle dagen zijn gepasseerd. 

Wij waren bij de Medica beurs van 14 tot en met 17 november in Düsseldorf, Duitsland. Er zijn 4 succesvolle dagen op de Medica beurs gepasseerd. Onze producten en het verhaal werden gepresenteerd aan voorbijgangers. Een paar van onze klanten waren ook aanwezig en we hebben meerdere (potentiële) distributeurs gesproken. Graag bedanken we de mensen die zijn langsgekomen en waarmee wij boeiende gesprekken hebben mogen voeren.     

Met de opbouw hebben wij onze handen uit de mouwen gestoken. Zo was de voorbereiding ernaar toe flink aanpoten, maar het eindresultaat maakte dit dubbel en dwars waard. De doelen van de beurs waren om onze (potentiële) klanten te spreken en distributeurs te vinden die ons kunnen helpen met Vitility wereldwijds te verkopen. Deze doelen hebben we bereikt. Hopelijk kunnen wij in 2023 verder gaan uitbreiden met Vitility. 



Er is inmiddels uit een paar nieuwsbrieven eerder gebleken dat we iets bijzonders wilden laten zien tijden de Medica. Het is eindelijk zover om ook met jou dit te delen.  

Vanaf april 2022 behoort Vitility volledig tot ons bedrijf MIXED.Industries. Om al direct te verduidelijken: Vitility blijft Vitility. De naam verandert niet. En ook de mensen die hieraan werken niet. Het gaat slechts om een eigenaarschap technische verandering.   

Zo heeft Marina Boeren, de oprichter van Vitility, na een zeer trouwe en trotse tijd besloten om van haar pensioen te genieten. Sindsdien is Vitility in handen van haar zoon Dave Boeren. Je kunt dus wel raden dat het een echt familiebedrijf is. Samen met zijn mede-eigenaren, Mark Taris en Jurgen Schollen, en natuurlijk een gedreven en gemotiveerd team, verbeteren we het leven van mensen die extra hulp kunnen gebruiken.  

Wat verandert er dan wel sinds de overname van Vitility? 

Door deze doorvoering kunnen wij onze creatieve ideeën tot werkelijkheid brengen. Wat een van onze eerste plannen is geweest: De stijl van Vitility op de schop nemen.    

Er is de stap genomen om Vitility in een nieuwer, moderner en zachter uiterlijk te gieten. De nieuwe huisstijl komt vanaf de komende periode terug in onze branding en natuurlijk kunnen daarmee de verpakkingen niet achterblijven. Het is meer van deze tijd en past beter bij elkaar zodra het in de schappen wordt gehangen. Hierdoor hanteren wij een rustige uitstraling.  

In het thema van ‘nieuw’, ‘nieuwer’ en nieuwste’ kon onze stand ook niet achterblijven. De visie voor de stand is een huiselijke sfeer, zodat iedereen zich thuis voelt en zodat de producten ook meer in een huiselijke omgeving naar voren komen. Mensen konden onder het genot van een koffietje en een hapje de producten komen bekijken en aanraken.    

We hope to see you again next year! 

Heb je vragen over wat je zojuist hebt gelezen?
 
Neem dan vooral contact op met Sales Support en dan helpen zij jou al te graag verder.  



Mori van Haren

Mori werkt als Project manager bij MIXED.Industries.

Verandering ADL-hulpmiddelen: de stijlvolle en functionele transformatie van Vitility
Onze ervaring tijdens de REHACARE 2023!